item

Může stres způsobovat obezitu?

13. července 2010 v 19:08 | fruity

http://psychologie.doktorka.cz/cs/images/resize/stres-380.jpg

Řada pacientů přichází k lékařům s dotazem, zda jejich prožívaný stres v zaměstnání či v rodině může mít vliv i na jejich nadváhu. Jelikož se v poslední době výrazně rozvíjí tzv. psychosomatická medicína, která se zabývá vztahem mezi duševní nerovnováhou a fyzickými nemocemi, nikdo již nepochybuje o vlivu stresu na zdravotní stav.

Chew & spit

9. července 2010 v 13:54 | fruity

Metoda, která spočívá v tom, že si vezmete sousto, párkrát prokoušete, a vyplivnete.
Nepolikáte! Je důležitý si i vyplachovat pusu mezi tím. Je dobré být trošku v předklonu,
aby to do vás nepadalo..

Dneska jsem si to osvojila. Četla jsem o tom už dřív, ale nějak jsem tomu nevěnovala pozornost.
Skoro jsem totiž zase dneska vybouchla. Chytla mě hrozná chuť na sladký. Nakonec jsem si řekla,
že si vezmu pár čokoládových bonbonů a hned je vyplivnu. Fakt to pomáhá!!
Podle mě je to lepší, než se přežrat a pak to zvracet. Pomáhá to i na psychiku. Opravdu se cítím líp.
Vím, že si to nemusím odpírat. Takovej krásnej pocit. Uspokojí vás to a zároveň máte prázdný bříško! A navíc mizí jídlo, takže to ve vašem okolí budí pocit, že jíte.
Jen pozor, aby vás při tom nikdo neviděl. Dá se to vklidu spláchnout do záchodu, mizí to vpohodě.
Už mám ve skříni krabice se sladkostma, a vedle misku a igeliťák..



Nějaký kalorie se dovás přecejen dostanou, protože jídlo se začíná trávit už v ústech, ale myslím, že je to minimum, navíc ve srovnání s tím, kdybyste se přejedly..

Má to ovšem taky svoje riziko - člověk tomu lehce přivykne a může se dostat do bludného kruhu.
Ze začátku to budou sladkosti, pak nějaký jídlo a nakonec všechno.
Podle mě může být tahle metoda přínosná pro psychiku - když si vklidu sednete, vezmete si
kousek dortu, pomalu ho žvýkáte, hned vyplivnete a vypláchnete pusu.. cítíte se spokojeně,
nebude se dostavovat přežírání a ani deprese z toho veškerýho odříkání.
Ale musíte to umět ovládat,.. je pravda, že se z toho může stát peklo..

Já to chci dělat jen se sladkostma a s něčím, na co budu mít chuť a neshledám to jako
vhodný k tomu, abych to doopravdy snědla. A budu se snažit nedělat to tak často. Jíst chci..

____________________________



Zahánění chuti na sladké pomocí kakaa anebo jinak ochuceného mléka.
Připravíte si sladký kakao, bez šlehačky, pěkně teplý, párkrát s ním propláchněte
ústa a vyplivnete, vypláchnete pusu vodou a tak dokola.
Nebo to jde třeba s horkou čokoládou. Jen pozor, aby jste to nepolykaly..
Docela vás to uspokojí a nemusíte nic žrát.

Mýty o cvičení

9. července 2010 v 13:53 | fruity

http://www.lediet.co.uk/php_img/www.lediet.co.uk/default/nobody/images/jogging.gif"BEHANIE ŠKODÍ KĹBOM."

TOTO NEPLATÍ! Je pravda, že pri behaní sa kĺby zaťažujú dvojaž trojnásobkom telesnej hmotnosti, ale zároveň sa zlepšuje ich funkčnosť. Džoging zvyšuje produkciu kĺbovej tekutiny, ktorá chráni chrupavky pred poškodením a zásobuje ich živinami. Ak ste začiatočníčka alebo máte nadváhu, uprednostnite najprv rýchlu chôdzu, aby si vaše kĺby postupne zvykli na záťaž. Tréning spojte s posilňovaním a nezabudnite na kvalitnú bežeckú obuv, ktorá kĺby dodatočne stabilizuje.

viac v celom článku

Obilniny k snídani

8. července 2010 v 18:39 | fruity
KLADY
• druhy s vysokým obsahem vlákniny jsou dobrým zdrojem nestravitelné vlákniny, která povzbuzuje činnost střev, a stravitelné vlákniny, která napomáhá snižování hladiny cholesterolu v krvi
• nízký obsah tuku
• většina druhů je obohacena vitaminy a minerálními látkami a navíc jsou zdrojem pomalu, rovnoměrně se uvolňující energie

ZÁPORY
• řada druhů obsahuje velké množství skrytého cukru a soli

Obsah bílkovin ve 100 g vybraných potravin

6. července 2010 v 14:29 | fruity
maso hovězí středně tučné17,5g
maso vepřové středně tučné14,5g
maso kuřecí22,5g
párek14,0g
sýr eidam30,1g
olomoucké tvarůžky29,9g
tvaroh tvrdý28,6g
vejce13,0g
mléko plnotučné3,3g
mléko kondenzované neslazené8,3g
hrách23,8g
sója34,9g
čočka25,0g
fazole21,4g
chléb žitno-pšeničný5,2g
houska8,3g
mouka pšeničná15,5g
brambory2,8g
ovesné vločky13,0g
rajčata1,0g

Ice Cream [Míša tvarohový]

5. července 2010 v 17:35 | fruity
druh
Míša - tavroh
Energie (1ks)
130 kcal / 530 Kj
bílkoviny
3,5 g
sacharidy
12,0 g
tuky
7 g

Sezamová semínka

6. května 2010 v 22:31 | fruity
sezam, semínka

Tato malá semínka v sobě ukrývají obrovskou sílu. Mají pozitivní účinek
na činnost srdce, uklidňují deprese, ovlivňují kvalitu vlasů, kůže i nehtů. Známe je hlavně z pečiva, ale v kombinaci s cukrem se z něj vyrábí také pochoutka zvaná chalva.

Jak a kudy mizí tuky z těla

28. března 2010 v 17:08 | fruity
Jednoduché a přehledné osvětlení toho jak se tuky dostávají do těla a jak ven. Po přečtení tohoto článku se Vám mnohé ujasní a budete imunní vůči lživým reklamám.

Jak se dostanou tuky do vaších špeků (tukových zásob)
Tuky se po strávení uvolňuji do krve odtud se ukládají jako triglyceridy. Na stejném místě skončí i přebytek jednoduchých cukrů těm tam pomůže inzulín, který se vyplaví při prudkem a vysokém příjmu jednoduchých cukrů. Další kapitolou jsou ovocné cukry, fruktoza, která pokud není rychle pohlcena a využitá svaly, tak jde do tuku i bez inzulínu !

NEEXISTUJE JINÁ CESTA, KTEROU BY SE TUKY DOSTALY DO TĚLA NEŽ JÍDLEM !!

Zumba 0.1

23. března 2010 v 21:59 | fruity

xD fact sranda toto tančit/cvičit xD

Otázky & Odpovědi

23. března 2010 v 20:26 | fruity
Alternativní medicína staví do těsné souvislosti kvalitu stravy a stav lidského organismu. Je to pro tělo opravdu tak důležité?
I když nejsem zastáncem alternativní medicíny, s tímto pohledem souhlasím. Strava a její kvalita, výběr potravin, ale i správná pohybová aktivita se zásadním způsobem podepisují na fungování organismu. Nesmíme ale zapomínat ani na vliv genetiky.

Kiwi

22. března 2010 v 15:11 | fruity
http://cobornsdelivers.files.wordpress.com/2009/10/kiwi-clean-fd-lg.jpg

Tento srstnatý vejčitý plod pochází z Číny a v angličtině se mu původně říkalo čínský angrešt. Kiwi se rozšířilo do celého světa teprVe na počátku tohoto století díky novozélandským zelinářům a nakonec bylo přejmenováno po nelétavém ptáku kiwi, který je národním symbolem Nového Zélandu.

Co kdy jíst?

20. února 2010 v 13:11 | fruity
Snídaně
Snídáme zásadně cukry, protože právě cukry nás po ránu nastartují. Naopak bílkoviny náš metabolismus zpomalují, proto si je dáváme v jiném časovém úseku. Cukry jsou všem dostupné. Patří mezi ně ovoce - banány, jablka, dále pak rýže, rozinky, skořice, med.

Mé nejoblíbenější sporty

20. února 2010 v 12:20 | fruity
Plavání
Spálíte 1 800 až 2 800 kJ/hod
Vhodné pro:
zvýšení kondice, přispívá k tvarování postavy, posiluje zádové svalstvo
Čemu prospívá: plavání se hodí i pro lidi s velkou nadváhou, kteří si například během nadměrně zatěžují klouby. Plavat je třeba správným stylem, nikoli "jako paní radová", tedy velmi pomalu s hlavou nad hladinou. Snáz budete hubnout, pokud poplavete v teplejší vodě. Studená naopak vede v první fázi k vytvoření vrstvičky tuku. Vaše hmotnost se tak může přechodně zvýšit

Proč nehubnu, když vše tak dodržuju ?!

20. září 2009 v 12:45 | fruity
http://img.ella.centrum.cz/photos/2006/03/16/21-17247m-jidlo.jpg

Pokládáte si občas tuto otázku? Určili jsme pět oblastí, kde můžete konzumovat skryté kalorie, aniž byste si to uvědomovali.

Jak si sestavit vyvážený jídelníček

13. září 2009 v 16:47 | fruity
Pro všechny ty, co by chtěli svůj jídelníček upravit dle doporučených zásad zdravé výživy a přitom nehladovět, vám v tomto článku přináším pár tipů a triků jak si ho sestavit. Přestože naprostá většina z vás zná zásady zdravé výživy a možná i nazpaměť odříká energetické tabulky nejrůznějších potravin, stejně tyto poznatky neumí převést do praxe a dle nich si sestavit svůj vlastní jídelníček.
Přitom to vůbec není těžké, stačí jen znát "obecný vzorec" a potraviny, mezi kterými vybírat. A výběr je v dnešní době opravdu velký.
Není potřeba dodržovat striktně nějaký jídelníček, protože to nemá dlouhé trvání. Lepší je se naučit zásady, jak by měl vypadat neboli, jak by měl být složen (a rozložen). Jaké potraviny a jídla konzumovat přednostně a čím jaké potraviny zaměnit, nejsou-li zrovna podle zásad zdravé výživy. Každá méně vhodná poraviny zhlediska své prospěšnosti má svůj vhodnější ekvivalent. Stačí se je naučit poznat a zaměnit. Za začátku to bude stát každého trošku hledání v obchodě a nákupních regálech, ale za vlastní zdraví a spokojenost to myslím stojí, ne?

Rýže

13. září 2009 v 16:37 | fruity
bílá rýže
Rýže je jedna z nejdůležitějších potravin na světě, jen každý den nasytí polovinu lidské populace na světě. V Asijských zemích, jako je například Thajsko, je rýže tak významná, že pokud člověk řekne, že jde jíst, každý ví, že jde jíst rýži.

Pohyb

9. září 2009 v 18:37 | fruity
Pohyb pro lidské tělo je bezpochyby důležitý. Jistě, jako správná slečna, pečuješ o svou linii. Kašli ale na trápení se dietami a zjisti, že kila shozená díky sportu se ti jen tak rychle nevrátí. Tak na co čekat?

Test: Ten pravý sport pro tebe!

7. září 2009 v 20:59 | fruity
V době probíhající letní olympiády je sport jasným tématem číslo jedna. Teď buď upřímná - myslíš si o sobě, že jsi aktivní, nebo naopak líná jak veška? Pokud ses přirovnala spíše k druhé možnosti, možná tě trápí svědomí a neustále si říkáš, že bys se sebou měla konečně začít něco dělat a naučit se být více v pohybu. Jenomže kde začít? My ti poradíme - vyzkoušej si náš krátký test a zjisti, co je pro tebe to pravé ořechové!


Kolik je v čem cukru

6. září 2009 v 16:22 | fruity
!!!

Meloun vám pomůže zhubnout

5. září 2009 v 16:43 | fruity
http://recepty.mraveniste.cz/pcs/pcs_ingredience/meloun-melounove-recepty.jpg

Je meloun ovoce nebo zelenina?
Na tuto otázku bychom asi dostali odpověď, znějící něco jako: 'Ovoce, je přece sladký..'.. Omyl. Meloun je zelenina. Patří do čeledi tykvovitých, stejně jako okurka nebo cuketa.
Vodní melouny pocházejí z Afriky, cukrové melouny z teplých oblastí Asie, dnes se ale běžně pěstují ve slunných oblastech Evropy. Můžeme si je vypěstovat i u nás, lépe se jim daří v pařeništi nebo skleníku, v teplém létě, jako je tento rok, by se nám to jistě podařilo i na venkovním záhonu.
 
 

Reklama