Devatero pitného režimu

11. července 2009 v 22:29 | fruity |  item
1) Je nutné pít rovnoměrně v průběhu celého dne, a to již od rána.

2) Nečekejte na žízeň, která je již projevem mírné dehydratace.

3) Zvažte jaká voda se stane základem vašeho pitného režimu.

4) Základem pitného režimu by měla být dostatečně kvalitní čistá voda, například nesycená pramenitá voda. Jedině ta je vhodná pro všechny bez rozdílu. Vhodnost ostatních nápojů se liší v souvislosti s potřebami konkrétního organismu, probíhající aktivitou, zátěží, počasím apod.

5) Důležité je, aby zvolená voda měla prokazatelně vyvážený obsah minerálů, např. Toma Natura ze skalního města v Adršpachu

6) Omezujte přímou konzumaci většího množství silně perlivých vod. Volný CO2 může mechanicky narušit proces zažívání a vyvolávat tlakové potíže.

7) Omezujte konzumaci slazených limonád a kolových nápojů. Jsou bohatým zdrojem cukru a jejich konzumace může citelně ovlivnit denní příjem energie (kJ nebo kcal).

8) Se zvýšením zátěže zvyšujte i spotřebu tekutin. Také zde platí doporučení průběžného doplňování tekutin.

9) Jako nejvhodnější tekutiny pro horké počasí jsou čistá voda nebo nakyslé či nahořklé nápoje. Sladká chuť pocit žízně zvyšuje.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.